Maatregelen COVID-19
Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen rondom het Coronavirus (COVID-19), hebben wij onze voorzorgsmaatregelen aangescherpt. All Clean volgt de adviezen op van de overheid, het RIVM en onze branchevereniging SieV. Zo ontvangen al onze medewerkers iedere keer een update/herinnering op het naleven van persoonlijke hygiëne zoals:
- Regelmatig handen wassen;
- Het naleven van de (medische) mondkapjesplicht op locatie waar nodig;
- Hoesten/niezen in de binnenkant van de elleboog;
- Gebruik van papieren zakdoekjes. Gebruikte zakdoekjes dienen direct weggegooid te worden;
- Het niet schudden van handen;
- Het gebruik van disposable handenschoenen;
- Het gebruik van desinfectie middelen;
- Het hanteren van 1,5 meter afstand tussen collega’s en klanten;
- Het zoveel mogelijk vermijden van sociale contacten;
- Thuisblijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en koorts.
Onze medewerkers besteden extra aandacht aan het reinigen van zogenaamde contactpunten zoals deurklinken, trapleuningen, liftknoppen etc.
Wat dit voor u als opdrachtgever betekent
Wanneer u als opdrachtgever extra protocollen vereist, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Wij zorgen er dan voor dat hier direct actie op wordt ondernomen.
Wanneer u een afspraak met één van onze medewerkers heeft en u ervaart klachten zoals het RIVM ze beschrijft, vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen en de afspraak te verzetten.
Hoe u ons het beste kunt bereiken
- Per telefoon: 030 – 228 13 25
- Per e-mail: info@allclean.nl
- Via de contactformulieren op onze site.